O nas

Inga o sobie

licencjonowana nauczycielka medytacji uważności oraz programów redukcji stresu mindfulness, instruktorka jogi po Wydziale Rehabilitacji warszawskiej AWF, jogi śmiechu i nordic walking.

Joga jest dla mnie praktyką, która obejmuje jednocześnie ciało i umysł, aktywnością, dzięki której elastyczności nabierają nie tylko mięśnie, ale i duch. Zapewniając sprawność fizyczną, joga pozwala na osiągnięcie wewnętrznego spokoju i wyciszenie rozproszonego umysłu.

Lubię ruch bezpieczny - dlatego po wieloletniej praktyce własnej różnych stylów jogi - zdecydowałam się nabierać szlifów instruktorskich w obszarze jogi i relaksacji na Wydziale Rehabilitacji warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Proponowane przeze mnie zajęcia mają zawsze za punkt wyjścia i odniesienia zdrowy kręgosłup i poprawne funkcjonowanie układu mięśniowo-kostnego. Jakie to ważne, wiem również z własnego doświadczenia kilku lat "za biurkiem".

Dodatkowo jestem instruktorką rekreacji ruchowej w specjalności hatha joga TKKF, jogi śmiechu, nordic walking oraz licencjonowana nauczycielka medytacji uważności oraz programów redukcji stresu mindfulness (Polski Instytut Mindfulness).

To wszystko sprawia, że nie brak w mojej praktyce i instruktażu jogi, relaksacji i medytacji szerszego spojrzenia na kwestie łączenia różnych form aktywności fizycznej i umysłowej, co jest, myślę, rozwijające i wyzwalające.

Aga o sobie

Aga

Fot. Ewelina Bielawska

pilotka wycieczek, instruktorka pilatesu, masażystka i tłumaczka literatury.

Zawsze mnie nosiło po świecie. I zawsze chciałam pracować z i dla ludzi. Stąd decyzja o kursie pilotów wycieczek - takie połączenie dwóch pasji. Do tego zamiłowanie do wszelkiej formy aktywności ruchowej -  joga, taniec współczesny, chodzenie po górach, pływanie, siatkówka, rower, narty.... I tak ukończyłam kurs instruktora pilatesu w Reha-Fit u Beaty Adamczyk i Beaty Kwiatkowskiej. Zaciekawiona tym, jak działa ciało fizyczne i jak można je wspierać, jednocześnie oddziałując na stan ducha i emocji, ukończyłam kursu masażu klasycznego prowadzony przez Agnieszkę Wojtas – Gawor z Medical School w Krakowie.

Formę praktyki ruchowej staram się dobierać do potrzeb ciała, bo wierzę, że ono potrafi doskonale nam powiedzieć czego chce i jak mocno, tego chce. Ważniejsze od zakresów są dla mnie dbałość o bezpieczeństwo, komfort i dobra zabawa. Jodze,  tańcowi i medytacji zawdzięczam wzmacnianie ciała, stabilizację umysłu i co raz większą świadomość tu i teraz. Bardzo cenię sobie łagodność w pracy z ciałem oraz odnajdywanie prostoty w byciu. Tymi doświadczeniami pragnę się dzielić.

Co nas wyróżnia?

Wędrowanie i Joga

Proponujemy Wam wędrowne spotkania Na Szlaku gór polskich i słowackich oraz wyjazdy w inne zakątki świata, które będą połączone z praktykowaniem jogi.

Możesz nic nie wiedzieć o jodze

Praktyka jogi podczas wędrówek nie wymaga wcześniejszego doświadczenia ani wiedzy o jodze jako takiej. Pomyślana jest raczej jako idealnie pasujące dopełnienie wędrówki (wywodzące się z sanskrytu słowo joga oznacza „wiązać” lub „łączyć się ze sobą”), a jej zadaniem będzie przygotować ciała i umysły uczestniczek (oraz uczestników) wędrówek do wysiłku uważnego wędrowania po górach. A także do regeneracji po powrocie ze szlaku.

Relaksacja i medytacja

Każdego wieczora, te i ci, które/którzy jeszcze nie padną, będą mogły/mogli wziąć udział w krótkiej medytacji prowadzonej – będą medytacje koncentracji na oddechu, medytacje skanowania ciała oraz medytacje…. Góry. A zaraz przed snem – sesja relaksacji. W zależności od oceny stopnia zmęczenia górskiego – trening autogenny Schultza lub progresywna relaksacja mięśni Jacobsona. Lub jakaś szalona wizualizacja.

Słońce i Księżyc

Pierwszego dnia po południu/wieczorem rozpoczniemy naszą przygodę z jogą nauką pozycji (asan), które będą nam potrzebne praktykując powitanie słońca (rankami, przed śniadaniem) oraz powitanie księżyca (wieczorami, przed snem).